Var på Svansjön

Under lovet var jag på Svansjön i stan med min syrra! Det är bra att jag har henne att göra sånna saker med! Vi gick även på Romeo och julia osv! Och jag är väldigt intresserad av teater, så det är extra roligt. Men Svansjön var inte så mycket en teater än en dansuppvisning. För de hade nämligen inga repliker! Ursprungligen var ju Svansjön en ballet, men nu gjorde dom de till pop pch techno låtar med dans! Riktigt coolt, satt och tänkte på hur svårt det måste varit att komma på koegrafin till det! Men denna svansjön ahndlade om droger och prostetuerade. Så svanarna var de prostuterade och så var han "dumma killen" deras pimp och så är det ju kärleks historia, en kille blir kör i svan/ hora men de kan ju inte vara tillsammans. Och så vet man inte heller hur det slutar för de gjortde om slutet än hur de egenligen är!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0