Teater

Inte hunnit blogga idag, men kan börja med att säga att jag försov mig en halvtimme.. hehe... men det gick bra! Efter skoilan åkte jättemånga och tränade, var väldigt mysigt att det var så många. Typ på löpbanden så var alla fem typ upptagna av kompisar! Det var väl jag, Johanna, Linnea, Lina, Albert och Kathleen typ...?
I morgon, eller igentligen idag, så ska jag på teater med Tessan och Frida! Alltså teater lektion, inte se någon pjäs! Jag provade på att gå på en av teras teaterlektioner innan jul och tyckte om det! Jag har faktiskt gått på teater i 2 år, under hela mellanstadieyt! Sedan när jag kom upp i högstadiet slutade jag på teater och började på sång! Och nu har jag slutat på det. Nu ska jag börja på denna teater och gå där i 3 terminer hade jag planerat iaf, vill inte ha någon "aktivitet" när man går på gymnasiet!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0