Minns inget från 2012

Många gör test med frågor från 2012 och svarar. Men jag minns inget! MInns ingen från förra februari typ!? Har väldigt dåligt minne... Men så nu, efter varje månad ska jag göra så! Eller iaf försöka... Typ favvo låten och hur jag mått under månaden och bilder! Men här få ni några bilder från 2012 iaf... Även om jag inte minns något, men en bild söker mer än 1000 ord right?
När man ser på alla bilder ser man att jag ändrades mycket under sommaren
Tyckte inte om att äta
Påsk, mådde bra
Var i Spanien med Jossan
Min fjortis period började försvinna.. <orkade liksom inte tuppera håret och skit
Skolan började, var glad över att börja 8:an
Vilken bra månad det var!
Höstlov, åkte till Spanine igen såklart
Var inte så glad den månaden
Färgade håret och tog ett till hål i örat
Jul! Jag var väldigt.. tonårs hormoning här... Vissa dagar var allt så perfekt och det vra lov eller snart lov, vissa sög allt med mitt liv och diabetsen och alla prov var jobbiga. Fick en dåligt vana den månaden....
 
Jag måste ändå säga att 2012 var ett bra år! Men 2013 kommer att bli ännu bättre!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0