Jag är hemma!

Jag vet att jag inte bloggat på någon dag, och innan det var det bara ful mobil bloggning, men vad ska man säga? Livet kom i mellan? Jag sover inte på sjukhuset längre men har möten på fredag och om 2 veckor och om 4 veckor. Varje dag nu i typ 1 vecka måste jag ringa in till sjukhuset och säga vad jag har för blodsocker och vad jag åt och hur många kolhyderater och allt annat skit man kan tänka sig om diabetes!
 Men nu är jag iaf hemma och idag gick jag inte till skolan, men Emma och Johanna kom till mig efter de hade varit i skolan! Idag har jag städat hela mitt rum, var tvungen att skryta lite! Haft en sådan bra dag idag, och detta med att sköta diabetesen är ju inte så farligt om man får hjälp av pappa! Det är ju inte direkt som det är svårt med att räkna kolhyderater? C-barn i matte här! ;)
Tumblr_mgeq6mxdwp1rgnuv3o1_500_large
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0