Harder, Better, Faster, Stronger

Var nyss på gymmet, gick faktiskt ensam vilket jag aldrig gör. men var så himla sugen på att träna, inte träbat på hela året, förut idag då. En sak som är extra bra för mig, förut aaalt uppenbara som är bra med träning, tar det ner mitt blodsocker! Innan jag tränade hade jag lite för högt, eller typ på gränsen till högt. Efter träningen hade jag perfekt blodsocker!
 Till frukost åt jag havregrynsgröt för det är nyttigt och man håller sig länge på det! Har jag nyss ätit lite sen lunch och ska ta en lång dusch nu och sedan måste man plugga fysik... Yeepi
Planerna ikväll är att jag ska sova hos Emma och på kvällen åka till Christian! Puss
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0