God Morgon

Inte sovit på typ hela natten! Och mina tre andledningar till det är 1: Det var för varmt, fast jag öppnade fönstret flera gånger. 2: Jag har vänt på dygnet, jag lyckades somna kl 6 3:Jag hade mensvärk och alvedonen måste gått ut eller nått skit! Med tanke på att den i nte hjälpte! Kan piller gå ut?
Nu dricker jag smoothi och kollar på desperate Houswiwes och har det mysigt! Jag har precis dushat så när jag druckit upp ska jag smörja in mig och måla naglarna. Sen ska jag fixa mig för Felicia kommer och hämtar mig! Med bil och allt, lyxigt. Så jävla skönt, har inte lust att sitta en halvtimme med skrikande ungar eller tjocka mammor med barnvagnar...
Jag ska till Felcia för att baka bröd faktiskt, och vara lite med henne och antagligen spela sims... ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0