Åker och tränar med Johannis

Har pluggat lite fysik nu och nu sitter jag på bussen på g till gymmet! Hade inte planerat egentligen att träna idag, men det är bara positivt med att träna! Hade jätte roligt igår hos emma, där Josse sov också. Men när jag vaknade tog jag första buss hem, så jag åt frukost hemma och sådär. Kände för att åka hem och var inte på "socialt umänge humör" Efter träningen ska jag typ åka till Felicia för hon har gått och blivit sjuk så ska ta hand om henne. Mata med frukt och vet inte om hon vill att jag ska baka scones till henne ♥
Nu på bussen läser jag boken vi måste läsa i svenskan, lika bra att göra det på bussen istället för att bara sitta här och somna!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0