Sjuk

Igår efter jag kom hem från landet åkte jag med Felcica hem till henne. Liksom, varför inte? Men sen på kvällen fick jag ont i halsen, och idag hade jag ändå bara halvdag så behövde inte gå. Vilket var bra, med tankte på att jag typ hade feber i morse? Är sjuk, på riktigt :( bara varit sjuk typ 2 gånger under HT, inte mycket! Aldrig varit sjuk under vintern, men nu blir jag väl det... Pappa är sjuk, that basterd, han har säkert lyckas smitta mig. Nej, men idag var jag ensam hos Felicias lägenhet och det ända jag gjorde var att gråta till The Notebook, bada och SOVA! Nu håller vi tummarna för att jag blir frisk. Så fruktansvärt träningsugen!
 
Tumblr_mi2gfhptuh1s0hb44o2_400_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0