Senaste dagarna

Inte hunnit blogga de senaste dagarna men det är looov ju! Men i fredags åkte jag till stan med folk men var hemma på kvällen för var tvungen att göra klart en uppsats som skulle vara inne innan midnatt, och jag var ju så jävla trött. På lördag åkte jag och tränade, duktig flicka, och efter jag duschat och ätit middag kom Emma så blekte vi mitt hår!! Och så kom Johanna och runt 11 åkte Emma hem men Johanna sov över. Och i morse var sååå härligt! Hela rummet lös och kändes verkligen som sommar (så länge man inte kollade ut genom fönstret) så gjorde vi frukost med ägg och grejer så låg vi i sängen och kollade på Bee Movie! Sen när vi ätti kom Emma och vi åkte till stan. Kan visa sen vad jag köpte men ikväll ska jag sova hos Johanna så ska med bussen om typ 1 timme! 
Min pappa är ju i Spanien så moromor och morfar har varit här och passat mig hela helgen, supeermys. Även om jag inte alls hunnit spendera någon tid med dem typ...
 
Fredags
 
Vi Skypade med Turkiet på so:n Skit flummigt
 
I morse
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0