Good morning

Igår var skolan hemsk, btw. Gjorde bl.a ett matte prov- gick väl ockej, inte dirkets som att jag får F men får ju inte A! Efter skolan åkte jag och Johanna hem till Ullis där hon va, Alba och Andre. Vi köpte typ 10 kg godis och slappade. Sen åkte jag, Johanna, Ullis och Alba till Stinsen och typ åt där och shoppade. Sedan bestämde vi oss för att åka till Kista- Stinsen stängde ju. Men eftersom jag har utegångförbud så ringde pappa (som var sjuk och legat och sovit) och sa att jag skulle hem runt 9. Så missade jag nussen 10 över nio, så fick ta nästa. Och han sa faktiskt runt nio, inte exakt kl nio. Så när jag kom hem runt halv tio tyckte jag ändå att jag höll tiden.
Även om jag själv vet att jag måset komma hem runt nio är en ganska rimlig tid med tanke på att jag ska på lunch... typ nu? Men det är bara det att min vecka har varit så stressig och hemsk, så kommer fredagen och jag vill ha roligt! Tycker nästan inte pappa borde straffa mig... med tanke på veckan jag haft och jag sköter skolan och är ambitiös och blä! Jag är en fucking good girl! Om folk ändå kunde se det!
Förlåt att jag klagar, men någonstanns måste man ju skriva av sig lite. Och ja, jag vet att jag låter som en bortskämd barbie.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0