Bra dag ändå

Jag trodde jag skulle ha en findag idag, så har man gympa som första lektion. mycket vaker var man resten av dagen. Idag hade jag iaf spanska prov som jag hade pluggat 8 timmar till! Och.... provet gick ändå inte så bra! Hörövningen var ju bortom all kontroll.... Och resten var jag osäker på varje fråga typ...? Why! Finns folk som kan plugga i typ 1 timme och kunna allt och typ få lika bra betyg som mig? Jag säger bara, let´s kill the bitches!

Efter skolan åkte jag och tränade iaf, sååå skönt! Var extra jobbigt med tanke på att jag inte tränat på 2 veckor, men det var skönt at få ta i! Och bussarna tajmade perfekt så kom hem på nolltid. Vet att ni antagligen inte bryr er så mycket om mina bussar... Men men jag fortsätter babbla på!
Nu har jag duschat, rakat benen, smörjt in mig och målat naglarna! Lite mini-ta hand om mig själv. Nu ska jag äta middag och sedan göra klart min svenska och plugga so! Ska försöka gå och lägga mig innan 23:00 så får se hur mycket so jag hinner. Men ju mer jag gör idag ju mindre måste jag göra i morgon! ♥
 
66716_10151432015447867_1415254280_n_large
Klockren bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0