Var för trött för att blogga i går

Förlåt att jag ibte bloggade igår, men kom typ hem 10 och då somnade jag i soffan. Vaknade typ 1 igen, då fixade jag mig för sängen och gick och la mig.
Men skolan igår var jätte slapp, hade en 2 lektioner... :P
Efter skolan hämtade pappa mig och så åkte vi till Felicia där hon hade gjort en en stor kycklingsallad vi skulle äta till middag. Vi åker hem till oss, och väntar på Ann. Hon fylde 50 i går så vi överaskade henne! Vi tog med henne på en båttrur som blev typ 6 timmar, jätte mysigt! Vi åt alltså på båten.


Vi åkte till båten i pappas kompis bil

Har inte lämnat hamnen än...

Cool bild jag tog

Ann och pappa

Jag och Felicia som sitter fram på båten (min favorit plats)

Havet

Pasta sallad

Jag och Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0