Tystnaden som uppstår när Josefin säger "den är så dålig så den kan suga min balle!"

Idag var en jätte bra dag och efter skolan gick jag till Sollentuna C m ed Josse.
Jag gick och la mig 2 i går natt och jag var rädd att jag skulle försova mig så jag lät alla rullgardiner vara uppe så jag blir pigg. Stort misstag, vaknar hela tiden och kan inte sova! Värsta natten asso, men konstigt nog var jag pigg idag... :P men skit trött nu, sov nyss i en halvtimme.
Valde även att ha en skön mjukis outfit idag. Så var det sååå fint väder, blir så glad! Det första jag tänkte var typ att jag ville vaar ute idag. Så Josse och jag gick både till och från Sollentuna! Duktiga tjejor!
Cubus....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0