Till landet, med Johanna!

Nu ska jag till mitt landställe, med Johanna!
Jag har nu jätte bråttom faktiskt.... Ska packa ner lite kläder och skit! B.la. bikini!!!! :D För pappa har fixat bubbelpooeln så ska bada! Jag vill så gärna bada på natten, under stjärnorna... fett filosofiskt... om det nu är det man säger. Iaf, det ska bli superkul! Vi sak sova i friggeboden, så som ett eget litet hus! KOmmer hem på söndag igen! Har inte hunnit göra några tidsinställa för jag ,måste åka nu och detta bestämdes i dag. Vet inte om vi har internet på landet, blir inte så mycket bloggning :( Men bloggar bra på söndag/måndag!
Ska vara med denna snygging! P.s. Jag tog den hära bilden! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0