Sollentuna C

Drog till Sollentuna C med Johanna efter skolan.

Hade två saker jag ville/måste köpa med köpte inget av det idag... hehe. Måste köpa ett vitt linne och det ville jag ha från Cubus för det är billigare där och fina. Men fanns inte min storlek... Sen måste jag köpa en ny bok där jag skriver upp mina blod socker värden och vad jag ätit och så. Alltså en diabetes bok, jag har en jätte fin nu från gottland men tröttnat så j**la mycket på den nu. Men Akademibokhandeln hade tydligen stängt i SC, bajs! :P Får köpa det i morgon eller något. Vill ha en ny till den här veckan, vill inte bara byta bok mitt i en vecka.

Nu ska jag laga middag, för pappa är och fixar båten (yey, sommar!), så man får visst klara sig själv här! Hahah

SNEAKPEAK AV VAD JAG KÖPTE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0