Shoppat med pappa

Hehe, alltid lika roligt att gå i affärer med pappa....♥
Men till skillnad från vad många tror, köper inte min pappa allt till mig :P Köper själv kläder, smink, jaaa, allt det man brukar köpa vill säga ;) Behöver inte rabla upp, men allt det köper jag själv. Det ända  min pappa betalar är saker jag behöver. T.ex vinterjackor, nödvändiga skor och mat om jag äter ute. Men jag och pappa handlade efter skolan, var tvungen att handla saker jag kunde laga eftersom han ska till Tyskland i morgon! Och då blev det bara att man hittade lite saker.... som pappa fick betala





Tror den här tandkrämen är jätte bra frö vitare tänder, absolut värd att testa! Märket Pepsodent är jätte bra!


Älskar det här läppstiftet/lglanset! Har ett, men tappat bort det så köpte ett nytt! Älskar det för det glittrar lite, håller sig bättre än de flesta läppsaker och man får inte så lätt "strecka på läpparna" av det!
En solkräm som reflekterer solljuset bättre, så man typ blir brunare? :)
Jag har aldrig testat de här, men verkar bra! Både shampoot och "conditionet" ger mer volym. Och the condition är bra mot behandlat och färgat hår! Check ;) Det blir större/bättre efekt om man andvänder båda.
Den här hairsprayen liktar så otroligt gott, typ hallon, eller vad det nu är?



Shampoot jag vanligtvis andvänder!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0