Min dag - känner för att klaga lite...

För er som är nyfikna och vill läsa om min dag
Haft en jobbig dag idag...
Första lektionen var bild, sista gången för att göra klar en sak. Gick bra.
Matte prov sedan! Gick jätte bra, förutom en uppgift man fick hoppa över så jag gjorde det!
Vi springer från matten till musiken för där har vi också prov! Vilket gick ganska bra, kunde gått bättre...
Sedan var det svenska, där man hade redovisning. Men det gick jätte bra!
Sedan var typ dagen slut, skoj dag va?
Skulle gjort kemi prov efter skolan också, men hade huvudvärk och fyfan, vägrade! ♥
Tankar om plugg
Fick reda på i fredags att jag fick alla rätt på ett So prov. Den känslan när man verkligen blir glad av att man  pluggat så mycket, är det ända som gör att jag fortsätter plugga så mycket.  Jag kan inte tänka mig hur det skulle vara om allt skulle redan vara piss i skolan skulle det i vara "roligt" att plugga, så skulle man få ännu sämre betyg... Det är nog som en ond cirkel. Antigen försöker man alltid hålla sig ganksa bra i skolan eller så verkligen kämpar man för att bli bra igen om man glidit ner och blivit sämre.
Så vill bara säga till alla, att ovansätt hur mycket hjälp man får, vilka betyg man har, måste alla kämpa! Bra betyg får man inte bara sådär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0