Karolinska Sjukhuset

Har varit på KS för att prata om min diabetes....
Usch, hatar att vara där. Finns typ inga bra minnen därifrån. I dag hade jag fått en ny läkare, tyckte ärligt talat hon var lite sträng. Fick bara dålig person kemi mellan oss tror jag :P
Jag sköter inte alls min diabetes bra, inte de senaste veckorna iaf. Inte sen påsklovet, för jag har inte kommit in i mina rutiner och jag är sjuk. Och självklart kollar man och pratar man om de senaste veckorna/dagarna. Klart allt gick dåligt då, eftersom mina blodsocker sög/suger nu! Grrrr!
Men jag har ju inte haft diabetes så l länge och i början när man får diabetes ska man till sjukhustet extra mycket för att lära sig, men nej! Jag är typ aldrig på sjukhuset. Hur tror doktorerna jag ska lära mig någon eller kunna något om ingen lär mig?!!! :P
Men nu, eftersom jag tydligen suger på diabetes, ska jag bli inlaggd på sjukhuset! :(
Jag kommer var på sjukhuset i ca en vecka, men jag kan fortfarande sova hemma. Har redan gått massa kurser när jag var inlaggd på sjukhuset första gången. Det är på riktigt som ett läger om bara diabetes, eftersom jag sov där också. Men nu blir det väl som en skola, eftersom jag sover hemma. Men hur roligt är det, vara på "skola" på sjukhuset och ha massa läxor i den riktiga skolan också? Och jag tycker diabetes är tråkigt, orkar typ inte prata om diabetes i mer än 2 timmar. Tänk en vecka med lektioner om bara samma ämne, diabetes... :p
Nu blev det här ett långt och tråkigt inlägg, förlåt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0