Jag och Alva- Mattanter!

Idag hade jag Prao i matsalen med Alva.
Det var ganska kul faktsikt. Jag stog mycket i disken Usch)
Men det var roligt med alla småbarn, så söta! Det som inte var roligt var när vi var tvungna att torka alla bord och städa. Men det var mysigt där, vi fick ta hur många festis vi ville, glass, och vi fick annan lunch. Alva tog Chicken nuggets och jag tog lax ;)
Alva
Hahha, här får ni outfiten!
Morätter i mega stora påsar...
Ävon om mössorna var fula var det dom som gjorde hela saken!
Vi tog ganska många bilder... hade ganska tråkigt i början...
Alva hade ingen aning att han stog bakom henne! Hahah :P
Vi fick mycket gott! Lägg märke till på andra bilden, att vi försöker få det se ut som ett hjärta med sugrören!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0