Grattis Nivin!

Känns som allt jag gör är att gratta folk nuförtiden... Men typ alla fyller är nu? :P
Men iaf, grattis gumman! Hoppas att du har det bra idag, på din födelsedag!
Du är alltid så snäll, omtänksam och smart! Det ät alltid dig jag går till om jag undrar något om läxor, för du vet allt och har koll på allt och är så jävla duktig i skolan! Vet inte hur du gör... ♥ Vill vara lika duktig som du!
Hehe, good luck Diddi!
Du tar dig alltid tid med mig, fast jag kan vara jobbig och ställa massa frågor, du kan ha bråttom till en lektion, men ändå tar du tiden att prata med mig om läxor eller vadsomhelst :P Älskar btw spanskan när vi masserar varandra!

Kommentarer
Postat av: Nivin!

Men gud va snällt av dig! :) Tack så mycket för de fina orden och bilderna! Betyder mycket! <3 Du är världens vackraste människa!

2012-05-04 @ 22:10:39
Postat av: Danielle

Älskar dig!

2012-05-04 @ 23:34:32
URL: http://daniellelagerstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0