Glömt visa er

Förut när jag var på landet rensade jag och Felicia mammas gamla saker, så det här fick jag! ;)
En bikini
  • Lancome Paris, Léxtreme mascaran. Har redan den mascaran, och den är jätte bra! Man får mycket mascara på borsten, måste inte ta hundra lager för att få lite mascara! Nu har jag två, perfekt!
  • Lancome sminkborttagning. Lancome har jätte bra sminkborttagning, blev jätteglad!
  • Loreál Paris anti-rynkräm. Jag ska börja andvända anti-rynkkräm redan nu. För vid där här åldern har folk redan rynkor. Och om jag börjar andvända det nu, istället för när jag är typ 30 och har redan massa rynkor, så kommer jag ha mycket mindre rynkor!
  • Chanel ögon-sminkborttagning. Har redan en sådan chanel, men den är verkligen så bra, och nu har jag två, jättebra ju!
  • Clinique finn-penna. Vätskan i den tar man när man har stora finnar, bra att ha om man får någon stor finne någon gång liksom.
  • Aco ansiktsrengöring. Alltid lika bra att ha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0