Beslutsångest

Idag gick jag på sången fast jag mådde sådär. Men mådde bättre på eftermiddagen, hur kan man inte göra annan än att må bra i det här vädret? hahah, iaf...: Idag fick jag alltså reda på konserten, jag visste att vi skulle ha en och jag hade planerat att sjunga. Men... den är redan den här fredagen. Jag vet inte om jag orkar med det, jag är redan stressad som det är. Jag måste spendera en vecka på sjukhus, iaf innan midsommar. Och det är ju typ bar 6 veckor till midsommar? Och så har jag massor av prov. Minnst ett i veckan. Om jag skulle fått reda på det tidigare skulle jag varit med :( Jag tror faktiskt inte jag är med. Det är viktigare med skiolan, usch, So prov på fredag.... Och jag vill träna på att sjunga för folk så jag inte blir så nervös, men ska redan sjunga på Anns fest. Så jag kommer fortfarande "uppträda" den här terminen :P
En bild på mig från Julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0