5 Hårtips

Ha aldrig balsam i hårbåtten; Det är meningen att man ska ha det i längderna. Om man har det i hårbåtten                                                      blir det bara lättare fett.

Tvätta inte för ofta; Man ska max tvätta håret 3 gånger per vecka. Det är inte bra för håret annars.

Somna aldrig med hårspray; Jag vet flera som inte andvänder hårspray för att det är äckligt att sova med                                                      det. Och det tycker jag också, men jag borstar alltid håret innan jag går och                                                      lägger mig, och kanske andvänder lite balsam spray. Annars kan du också ta                                                    lite vatten i håret och borsta ur, bara få bort hårsprayen!

Snåla aldrig med värmeskydd; Du ska alltid, alltid andväna värmeskydd om du ska föna, platta eller locka ditt                                                    hår. Allt som ger hög värme till håret. Och förut brukade jag vara en sådan                                                        som typ snålade med värmesprayen. Men nu typ dränker jag mitt hår i det!

Borsta när det är blött; Många säger att man inte ska borsta när det är blött, men det är en myt. Det är sedan                                       när håret torkar som tovorna kommer. Och blött hår är också starkare än tort, så det                                         är bättre att borsta när det är blött. Dra eller slit bara aldrig!
Tumblr_lynt3x4p9k1r2kqqio1_500_large

Kommentarer
Postat av: Nivin

Superbra tips! :)

2012-04-01 @ 12:17:10
Postat av: Danielle

tack! :)

2012-04-01 @ 16:39:47
URL: http://daniellelagerstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0