Skolavslutningen

Jag tycker att skolavslutningen är lite överskattad... men den är så mysig och man får vara med kompisar och alla är så fina och så. Och i år så sjöng jag för hela högstadiet, med Linnea! Vi sjöng Summer Paradice. Det gick väl sådär... Inte dåligt, men inte så jätte bra... Det jag tröstar mig med är att typ ingen lyssna ändå. Hörde sen på video hur det lät.... :P
Jag hade på mig min asfina vita klänning och min marin blåa kavlaj från Hm. Och utsläppt plattat hår. Och vita klackskor från Danmark.

Efter skolavslutningen gick jag, Josse och Paul och åt på Sams kebab. Sen åkte vi hem till mig, och då var även David H med ;) vi skulle färga Pauls och Davids hår blont! Men de fega ur + vi hann inte. Så vi lekte med döden! hahah, nej, men vi lekte med elden. Sen helt plötsligt blev vi jätte många, träffade folk och så, då gick vi till lilla ica. 
Men jag var tvungen att gå för skulle på en student mottagnig till en kompis. Gick dit med Felcia. Det var jätte roligt och mysigt!
Juste, jag blev jätte glad för mina betyg. Jag fick ++ i allt förutom bild! Så jag överträffar målen i 12 ämnen av 13! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0