MIN SOMMAR

Vecka 24. På tisdagen, skolavslutning! Check ;) På onsdagen, idag alltstå, åker jag till landet. Då är jag, Felcia, Ann och pappa där. På Fredagen kommer Alexandra! :D Hon bor i florida, men är i Sverige och bor som min granne på landet på sommrarna! De är här varje sommar för hennes mamma, Petra, är svensk. Och de kan svenska vilket var skönt när jag var mindre, och inte kunde prata engelska! hehe ♥

Vecka 25. På måndagen åker Felicia hem. Hela veckan ska jag vara med Alexandra! Sola, bada, skratta, kolla på film, hihi, läääängtar! :) På lördagen är det Midsommar och så ska antagligen Johanna Sic komma och vara hos mig på landet den helgen! Och fira midsommar tillsammans! På Midsommar på landet dansar man på stranden och typ köper sockervad och äter med familjen, allt är väldigt mysigt och Svenne-acktigt!
Vecka 26. Är fortfarande på landet, med Alex.  På onsdagen fyller min syster 22 år! Och den helgen ska vi fira mig och min syster samtidigt! Hemma i sollentuna.
Vecka 27. Ska typ bo hos Felicia för pappa ska ha sin årliga 4-dagars-fest. Där de är packade 4 dagar i streck! hahah :P Då kanske jag kan träffa lite kompisar i sollentuna när jag ör hos Felicia.
Vecka 28. Den tisdagen fyller jag 14! Hihi, fjortis! Ska vara på landet. Den söndagen åker Alexandra hem till Florida. :(
Vecka 29. Den veckan är lite osäker. Jag kanske är hemma, jag kanske är i Göteborg....
Vecka 30. Nelsoooooooons landställe!
Vecka 31. Bilsemester med Petra! Åker genom Sverige, Danmark, Tyskland....
Vecka 32. ....sen åker vi till Italien! Sen upp igen!
Vecka 33. Hemma igen! Är hemma hela veckan, vara med kompisar, Grönan!
Vecka 34. På måndagen börjar.... SKOLAN! Börjar 8:an...
Har väldigt fullpackad sommar! Det finns mycket jag inte kommer hinna med... Felcia vill åka till Spanien med mig, finns 2 kompisars landställen jag inte komme hinna vara på. och alla kompisar som inte hinner vara hos mitt landsrälle... :( men kommer ändå var en as bra sommar! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0