Kommentarer

Min rosa to-do-list gjorde jag faktiskt bara på Microsoft Word Starter. Jag kan göra väldigt fina skyltar där fakiskt, men vet att alla inte kan göra det. Jag har försökt göra skyltar på andras datorer på Word, men blir inte alls lika fina. Vet inte vad "data killen" fixade när jag fick min nya data förra sommarn men jag kan välja jätte mycket specifika saker. Skuggan på texten, var ljuset kommer ifrån, spegel, färger o.s.v. Har även laddat ner lite extra texter jag kan andvända.
Ibland andvänder jag är även Picmonkey, har t.ex gjort Q & A skylten ↑ med Picmonkey.


Haha, okej Anna ;) (men ja, jag tror vi kommer åka. Pappa har sagt att vi kan)


Tack!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ja, ha ha! :)

2012-06-10 @ 19:51:01
URL: http://joiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0