Hemma från Spanien!!!

Nu är jag hemma i Sverige igen, vilket är ganska skönt faktikst. Men fick reda på en sak som händer i morgon så nu är jag jätte nervös typ... :O
Nu var det jag,pappa och Ann som var där. Med en annan familj som då var Uffe, Annika och Josefin som är lika gammal som mig, eller aa, 99 men fyller år så tidigt på året! ♥
Vi bestämde att vi 6 ska dit en weekend igen,i september, typ när skolan börjat, hehe
Vi ska också åka dit på höstlovet, fast då vet jag inte vilka som åker..
Felicia villa att bara vi 2 ska åka ner dit i typ sommar, gärna för mig. Men har inte tid i sommmar...
Sen i vinter ska jag antagligen dit med Anna!
Jag ska verkligen utnyttja den här lägenheten!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vådå antagligen? Vi ska åka

2012-06-06 @ 21:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0