Gick hem från skolan

 
 
När jag vaknade i morse mådde jag mycket bättre! Men ändå inte bra, jag gick till skolan och var med på första lektionen. Så var jag med på andra för då hade jag en redovisning, men sen gick jag hem. Det bästa jag gjort typ! Haha! jag åt luch, städade lite och spelade Sims! Som jag är helt beroende av :p 
Sen hade jag Luciarepa som jag gick på också, kl 3!
 
Tycker det är jätte coolt att det är den 12 12 12 idag, kommer ju inte vara det på vad är det? 98 år?! Det är så synd, skulle så gärna vilja gift mig på en sådan dag, men alla siffror lika på datumet! Aja, får nöja mig med att 2 siffror är lik apå bröllobsdatumet. Alltså, datumet i månaden. Skit i året! :(
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0