Förlåt för ingen bloggning

Jag har bara inte haft tid att blogga, men nu ska jag uppdatera er lite med mitt intressanda liv
Lite svårt att minnas ända till ondags.. hehe
Men efter skolan var jag lite sur över att jag fick reda på att jag bara fick C i ett ämne, där jag förtjänar B/A
Ska prata med min lärare och fråga what the fuck´s wrong och om han bara råkade skriva C istället för A. Dom bokstäverna är ju ganska nära varandra på tangentbordet....?
Men det bästa man kan göra när man inte är på bra humör, är att vara med kompisar! Och göra dom på surt humör också! Nej, josefin är så onaturligt glad hela tiden så henne kan man bara bli glad av att vara med!
Vi åkte till stan ock köpte presenter.. Eller jag köpte för kanske 500kr nästan bara presenter, och hon köpte väl för 900 kr bara för henne själv...?
Bortskämda skitunge
 
Skolavslutning! :D
När alla kollade på film i klassen, gick jag och Johanna hem till mig och chillla istället och kom tillbaka till julshownen... Ingen märkte något :) Julshowen vae awesome iår! Nästa år ska jag nog vara med, då går man ju i nian och allt. Då or Never
Efter skolan gick jag, Johanna, Paul, Gustav och lucas hem till mig. jag städade och de... ja de åt pepparkakor, mina kompisar är för gulliga asso
Sedan åkte vi till stinsen. men Lucas var tvungen att gå hem, men då kom Emmsan istället! Vi handlade mat och efterrätt och så träffade man syster på city gross också. Och passade på att utnyttja hennes rabatt på City gross också. Och som alla säkert vet vid det här laget eftersom alla har instagram och alla sollentunabor följer alla andra sollentunabor och de som läser min sollentunablogg läser väl de andra sollentunabloggar... Så fyllde Alba år och vi lagade middag åt henne och överaskade henne! Sen efter middagen var vi hos mig till typ halv 11 för sedan kom min fader. Alla som var med var väl jag, Johanna, Alba, Ullis, Alexandra, Erika, Emma, Hanna, Paul, Gb, Patrik och during....?
Bilderna tagna från http://strid.blogg.se/
 
Jag vaknade ganska sent, så det var bara att fixa sig och skynda till stan! Jag och Felicia köpte den allra sista presenten, presenten till pappa! Vi köpte en asbillig parfym, bara 400 kr. Så 200 kr var betalde vi! Och märket är James Bond, han kommer bli så glad :) För han tappade hela sin parfym förra veckan i stengolvet... Lider med honom. Tyst minut för parfymen.
Så åt vi middag där och sedan kollade vi på Breaking Dawn Part 2! så jävla bra! Bättre än vad jag trodde! Grät så mycket :( För er som inte redan har gjort det, lyft på lata arslet och se den!
Sen när jag kom hem drog jag till Ullis och vra med Johanna och ullis. Sedan kom Philip och Christian också! Pappa hämtade mig runt 1 därifrån för han själv hade varit på "middag" Och då följde Johanna med och sov hos mig. Och btw, hittade vi 200 kr på marken, 100 kr var! Awesome
 
Bilderna tagna från  http://okeej.blogg.se/
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0