1 december

Idag har varit en lång dag. Det började med att jag fick gå upp tidigt, typ 10, usch! För att kl 11 skulle Emma ta ett till hål i Sollentuna C och kl 12 hade hon en sminkning på make up store. Jag har också en sådan sminkning, och nu efter att jag kollat på Emmas sminkning vet jag hur det går till! Sedan fikade jag och Emma, pratde och hade det mysigt!
Pappa hämtade mig i Sollentuna så åkte vi till Barkarby outlet och letade efter en fin jacka till mig, gick inte bra! Jag får väl gå runt i min marshmallow jacka forever! Så åkte vi till Ikea också, åt julbord där! Lång dag...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: johanna

vad fint du bloggar älskling ^^

Svar: Tack!
Danielle

2012-12-02 @ 14:26:47
URL: http://okeej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0