Stockholm dag 2

Idag var både roligare och varmare! Först sprang vi runt i gamla stan för det fanns stationer man skulle leta efter och så. Sen åt vi på donken, gick på museum och sedan slutade vi! Då stannade jag och Josefin kvar och gick i gallerian! Köpte en Hollister tröja, men vi ska dit i morgon också och då har jag några mer saker jag ska köpa!

Tröjan jag köpte. Marin blått och vitt, äckta båt- feeling!
För de färgerena är ju båt, sommar, kust och så vidare!

I morgon ska jag nog köpa de här shortsen, om jag inte gör det i morgon gör jag det någon annan dag. Börjar älska marin blått, vilket också är mode nu, marint!
Och tänk tröjan jag köpte med de här shortsen,aaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0