Soooovit!

Förlåt att jag inte bloggat tidigare men jag har sovit!
Jag åt och kollade på GA som vanligt, skulle ta en powernapp men stälde inte klockan och vaknade typ nu..... Hahah! Men det gör inget! För när jag väl går och lägger mig ikäll, blir det som jag lägger mig tre timmar tidigare! Så jag är ganska pigg nu, för klockan är fem för mig! :P
Hade ju matte prov idag och är jätte glad för jag trodde det skulle vara svårare. Men det var lätt och det gick bra. Fysik provet jag hade igår gick också jätte bra. Älskar när man man känner sig nöjd efter ett prov, när det märks att man pluggat till det! Och att man inte pluggat förgäves, typ att det går dåligt ändå. Hatar det :P


530078_10150945128374838_636839837_12826379_619148539_n_large

Mycket att plugga, nu ska jag göra SO;n till imorgon :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0