Powernap

När jag kom hem åt jag på direkten, för jag var så hungrig. Jag kollade på Greys Anatomy, och det blev att jag kollade ganska länge för det var to be contine avsnittt, hur det nu stavas :P Men till slut typ somnade jag och vaknade nu. Så sovit i nästan en timme.... Så skönt! Nu ska jag plugga engelska, för engelska provet är i morgon. Har redan pluggat engelska men man ska kunna alla oregelbunda verb!!! :O Hjälp, kan inte....
¨
En bild på pappa och jag i Tyskland i somras. ♥
Min pappa kom nyss hem från Spanien, eller han var här när jag vaknade! Yey <3 Han sa att han hade köpt en lägenhet i Spanien nu! Najs, tänk att man bara kan åka till sin egen lägenhet där typ en weekend, nästa gång man typ spyr på Sverige! :D


Kommentarer
Postat av: Jossi

Jag följer med!!

2012-04-19 @ 22:22:23
Postat av: Danielle

hahah, såklart! Tar jag för givet :P

2012-04-19 @ 23:52:28
URL: http://d

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0