Ingen sömn, alls!

Förlåt att jag inte bloggat tidigare, men har varit så seg och har haft andra saker jag skulle göra också ♥
Jag tänkte berätta lite snabbt om kvällen med tjejorna. Vi hyrde två filmer och kollade på. Sen när filmerna var slut, var klockan typ halv 4! Och vi var inte trötta så vi gick inte och la oss, inte jag och Josefin iaf. vi höll oss vakna längst:P med med längst menar jag aldig, vi åt frukost och ja, aldrig gick och la oss! :P
Men aa, när klockan var 1 på dagen sov vi i mitt vardagsrummet 1 timme. Men sen har jag inte sovit något mer sedan dess, men konstigt nog är jag lika pigg som vanligt...? :s
Jaa, ni kan ju speckulera själva om var (och när) vi åt frukost.... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0