Gårdagen

Förlåt att jag inte bloggade igår, men jag mådde inge bra och internet var så segt så orkade inte!

Men jag tänkte berätta lite om igår. Jag vaknade med jätte ont i halsen knarkade halstabletter hela dagen!
Och jag hade nyheter på So:n, så jag var tvungen att stå för hela klassen och prata....JUST MY LUCK
Efter skolan åkte jag, Anna, Josefin och Johanna och sola solarium på Malmvägen. Mycekt fräschare en förväntat!
Men jag är inte världens negro nu, men jag är lite brunare, man ser ränder efter underkläderna ;) Men eftersom det här var första gången solade jag inte länge ;)
Josse och Joi som dricker soja....

Körde på slapp outfit, kände ju hur jag började bli sjuk... :P
Plus att jag älskar den där Gustav-tröjan! Som inte ens är min, är min syrras



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0