Fick inte med Katzi....

Hemma från landet nu
Det var gansak skönt att vara där, men hatar att man måste åka dit utan att veta något? Allt man tänkt om helgen bara försvinner? Men ja... i torsdags hade jag gått och lagt mig 2.... så trodde jag skulle somna tidigt på fredag men somna tre :P Så ni kan ju gissa om jag var trött på lördagen, sov till 4, men skulle sovit längre om pappa inte kom och väkte mig!
När vi åkte hem fick vi inte med Katzi.Jag hade henne, sen hoppa hon ur famnen, jag försökte ta henne men hon sprang iväg. Hon är säkert skitsur på mig, försökte även lura henne med mat...
Men pappa ska typ dit på onsdag på möte och då ska han hämta henne ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0