Black and White

Skin jacka: Prag
Stövlar: Din sko
Svarta tights: HM
Tröja: New York
Sminket

Jag hade mitt vanliga Face-smink :P Puder från trou match, ögonbrynspenna och concealer.
Hade mascara, med ganska mycket eyeliner på undre fransraden och lite mindre på övre. För om man har för mycket eyeliner på övre ser bara ögonfransarna kortare ut! :P
Jag hade även liiite vit ögonskugga på undre fransraden för jag är/ser så trött ut idag, så det piggar upp looken lite! :)
Smycken

Mussel- kit :P
Små mussler som örhängen utan pärlor och halsband med 2 pärlor.
Allt är äkta, äkta silver, äkta mussla och äkta pärlor :P
Pappa köpte det åt mig i somras när vi var på Koster, hos en annans familjs landställe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0