Den mysiga känslan när man kommer hem med blöta kläder!

Kom hem ca kvart i nio
Jag kommer hem sent den här veckan, i måndags och idag? :P Tänkte berätta lite om dagen, för er som vill läsa!
Hos David H igen...
Alla gick typ till Felix men vi slutade mycket senare så när vi väl kom hade de ätit upp tårtan och firat Emma utan oss! :O på direkten gick alla till Davids hus eftersom det blev för många hos Felix, där typ badade alla förutom jag? Men jag är INTE på humör för att bli sjuk och jag vet att jag har dåligt imunförsvar och så. Jag frös av att bara kolla på folket som hoppade i!
Johannes konsert
Efter Davids hus gick jag, Paul och Johanna hem till mig en snabbis och köpte middag på pizza house, som vi slängde snabbt i hos för vi skulle hinna till Johannes konsert! Han sjöng som alltid grymt!
Och för de som frågat så brukade jag och Johannes gå på samma sång, i typ 3 terminer?! Men inte längre, därför sjöng bara han på den här konserten men jag ska typ sjuga senare i maj tror jag....? :P



Davids hus med Julia och Johanna på balkongen ;)



Söta Julia



Hahah, jag som tyckte jag var blöt när jag kom hem....



Blöt posande alba



Jag med Emilia och Julia

Jag tror jag lägger upp videos jag filmade i morgon! Bl.a. när folk hoppa och Johannes sjöng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0